The Big Apple

Alla har ju sin stad eller plats man vill åka till innan man dör... och min stad är New York. istället för att få betygspengar ha min käre far sattit in pengar på ett resekonto och jag har sedan fått bestämma vilket ställe på jorden jag vill åka till (bara pengarna räcker förstås) och då var The Big Apple den självklara destinationen.
just nu svävar jag som på moln och har nog inte insett att jag flyger till NY imorgon. Jag är så j***a taggad!!!!!
Just nu håller jag på att packa min enorma väska men kommer bara att använda ca 1/5 av den. Ska ju shoppa sönder och måste ju få plats med allt.
sen när jag väl är där ska jag gå omkring på NY´s gator och låtsas som om jag är Carrie Bradshaw.


Can't wait!!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0