Julgran

Eftersom min kära mor åker till Rom tidigt imorgon bitti så ska jag till min kära far istället :P hemma hos honom var det dags att pynta granen. hemma hos oss orkar vi inte åka och köpa gran... därför har vi plast gran istället. visst den kanske inte luktar lika gott och inte är samma sak, men det är fortfarande en gran och man sparar på miljön vilket är viktigt i dessa tider :) Men jag är ganska nöjd med resultatet och det syns knappt att den är av plast...
i morgon har jag ett fullspeckat schema. 11.00 bär det av till jobbet, slutar 15.00 :) efter det ska jag köpa en julklapp eller två åka till stan och möta upp emma och emma. sen ska jag hem och fira jul med min bonus-mamma helena och bonus-bror victor. det ska bli mysigt.
puss o kram skumbanan
Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0