400kr rikare och en skål k-special

Idag har det varit som vilken dag som helst egentligen. en seg dag i skolan... som vanligt. terminen har så klart börjat med ett antal läxor direkt, vilket varmt välkomnande man får va?? ;)
a ja... sen efterskolan gick jag och brände lite kalorier på gymmet och sen drog jag hem till min käre far som jag inte träffat på knappt två veckor. när jag kom hem låg ett brev till mig i brevlådan från polisen :O låter lite läskigt men det var ju bara att öppna. när jag öppnade brevet blev jag genast gladare... jag hade blivit 400 kr rikare. det var nämligen så att för tre månader sedan hade jag varit i stan och hittat 400 kr på gatan med ett kort. på kortet stod det nått i stil med "Grattis Nisse! du förtjänar verkligen det här och jag är stolt över dig// mormor". då tog jag kortet ovh pengarna till polisen. då sa de att vi skulle vänta i tre månader och om ingen kom eller tog kontakt med polisen så skulle jag få pengarna. nu har det gått tre månader och ingen har tagit kontakt. så vips så har jag blivit 400kr rikare :D och nu sitter jag här och smaskar på en tallrik med k-special med mjölk... mums :D
pussar och kramar skumbananar :P
Emma

Kommentarer
Postat av: emelie

ofta :) fett bra ju!<3

2010-01-12 @ 19:29:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0