Shopping

Igår nyttjade min syster sara och jag vår julklapp som vi fått av vår bonus mamma. En shoppingdag med lunch på riche. vi började dagen med att mötas på stureplan klockan 11 och sedan ta oss vidare där ifrån. det var ju såklart svinkallt men vad gör man inte för lite shopping :) vi fick handla för tusen kronor var och det tog lite längre tid än vad jag hade förväntat mig att hitta något fint. för jag hade planerat att köpa ganska mycket saker från till exempel HM, Gina Tricot och så men sen kom jag fram till att jag skulle köpa något i de högre prisklasserna så till sist hittade jag en jätte fin och mysig kofta från hunkydory på NK som det dessutom var 30% rabatt på. vilket kap va? ;) sedan var det 300 kr kvar och då gick vi till Thomas Sabo butiken på biblioteksgatan och köpte en berlock som jag kunde sätta på på mitt Thomas sabo armband. Jag köpte min månadssten. eftersom att jag är född i maj var stenen smaragd... eller i det här fallet en mörkgrön sten ;) Sara hittade en ur gullig mössa från Amoress och en skinnjacka från Zara. När vi sen skulle gå och äta på Riche fick vi reda på att de bara hade Brunch just den lördagen. vilken otur tänkte vi men istället gick vi till mysiga Tures i Sturegallerian där vi åt lunch och tog en mysig kaffe.
Tack Helena för en underbar dag :)
Puss o kram skumbanan
Emma

Kommentarer
Postat av: emma :D

gud vilken fin kofta gumman :D verkligen skitfin, och berlocken också :D <3 <3 <3

2010-01-10 @ 21:59:33
URL: http://skelanders.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0