Pilatesboll... hmm

pappa har givit en julklapp till sig själv och det är en pilatesboll... tror jag i alla fall :S
man fick med en väldigt liten pump till den här "bollen" och pappa hade lite problem med att blåsa upp den. så vem fick inte rycka in då och hjälpa sin pappa... jo jag ;)
så jag satt och pumpade i säkert 20 minuter och när jag var klar liknade det inte boll utan mer ett stort kinder ägg. det är dåligt, när det står pilatesboll på förpackningen och det tar en evighet att blåsa upp den, då borde det ju vara en boll i slutändan... inte ett kinder ägg :P
puss o kram skumbanan
Emma

Kommentarer
Postat av: emeeeelie <3

hahaa nu kan ju du göra dom övningarna på bollen som vi fick lära oss på gympan av julia å emma ju ;D <3

2009-12-30 @ 21:26:57
Postat av: emma!!

haha, precis! :D skit bra emelie! :D :D <3

2010-01-02 @ 13:01:53
URL: http://skelanders.blogg.se/
Postat av: Emma svarar

det var det som var planerat ;P men det går ju inget vidare när pilatesbollen är ett gigantiskt kinderägg!!! hahaha :D

2010-01-03 @ 10:26:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0