Mini Jul

nu var det dags för mini jul nummer två :) fast den här gången var det bara Victor, Helena, pappa och jag som firade. den inleddes med en jultallrik (inte julbord utan jultallrik för att pappa inte orkade vara så ambitiös för att göra ett helt julbord :P) efter det var det julklappsutdelning... pappa fick peppar och saltkvarnar, knivställ och mina betyg :P helena fick kläder, victor fick massor  av roliga saker och jag fick en shoppingrunda+ lunch på Riche med helena :D blev as glad. längtar till shoppingen :D
kvällen avslutades med film o kaffe.
just nu är jag helt slut och ska gå och sova direkt... kanske inte har stavat rätt på vissa ställen men orkar inte läsa igenom :P hahah
puss o kram skumbanan
Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0