middag för fyra blev middag för två

idag hade jag planerat att ha en liten tjej middag för konfa tjejerna vilka är i det här fallet klara, julia, elin, emelie och jag. men klara kunde inte så jag räknade med julia elin och emelie. jag åkte o handla in lite mat och hade fixat ihop värsta spagetti bolgonesen och en gino med glass. sen fick jag tag på julia och hon kunde inte... men sen klockan 18.00 kom emelie och vi satt och prata och hade det trevligt. vi väntade in elin... men ingen elin kom... vi väntade och väntade och hon svarade varken på hemtelefon eller på mobil. men sen... så svarade hon och hade glömt bort att vi skulle käka middag idag, så det blev en middag för två istället :) men det gjorde inget att vi bara var två för vi hade det mysigt ändå :P vi åt jätte god pasat och till efterätt en supergod gino med vaniljglass :) mums (för er som inte vet vad gino är är det ugnsgratinerad frukt med vit choklad). efter det blev det Twilight :D och edward är så snygg!!!! hahah :P
men iaf... till elin, julia och klara, vi gör om det en annan gång och det gör inget att ni missade denna middag ;)
puss o kram skumbanan
Emma

Kommentarer
Postat av: julia

Aa, de måste vi verkligen göra!!:D:D kanske till helgen? :D <3 puss

2010-01-10 @ 21:55:39
URL: http://senseofstyle.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0