Lill julafton del 2

DAGS FÖR JULKLAPPAR!!!!!!!!!!

Alla sitter i vardagsrummet, kaffet är framdukat och alddin asken har precis öppnats. Alla sitter och väntar soffan förutom Elsa, hon är inte där. Var är Elsa??
Det knackar på dörren och in kommer en liten figur med tomtekläder och en mage/bröst (vet inte vad det skulle föreställa men det var väll något mellanting :P) Figuren fnittrar och säger hoho, hahahahhah XD
Elsa klädde ut sig till tomte och gud vad vi garvade :D det var verkligen pricken över i:et. men efter elsas lilla uppvisning var vi i full gång med att öppna alla packet. Erik fick golfklubba på golfklubba på golfklubba, elsa fick allt ifrån kläder till radiostyrd bil, sara har jag ingen koll på vad hon fick, men men.
Jag hade köpt ett presentkort på SF till erik i julklapp och hade slagit in det riktigt rejält med massor med papper och tejp. när han fick det frågade han: är det ömtåligt?? jag svarade ja, hahah. så han stod där och pulade och svor i säkert 5 mminuter tills han fick upp det, jag sa hälsing från skelander hahah XD
När alla klappar var öppnade var allt slut. så vi satt och pratade en del och fixade lite med alla julklappar.
tomten hahaha XD
puss o kram skumbanan <3
Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0