Julafton del 2

Kalle anka har setts, alla julklappar är öppnade, all julmat är slut osv. sitter nu här och kollar på den fantastiskt roliga filmen madagaskar :) "I like to move it" you now :p
är väldigt nöjd med min julafton, efter kalle anka öppnade vi lite julklappar som var från min pappa och syster sara. Jag fick en portmonäliknade väska med nitar, ett armband, en platt tång, 100$, 1200 kr och ett K-Special paket. blev as nöjd :D. sen var det dags att beje sig till min kära faster där också farmor och farfar, mina kusiner max o lisa coh per väntade. när vi kom dit åt vi lite julmat, sjöng lite snappsvisor (själv är man ju experten på den fronten :P) och sist öppnades lite mer julklappar. därefter kollade vi lite på den nya Robert Gustavsson filmen, vilket var riktigt kul.
hoppas att ni också har haft det toppen i Jul
God Jul puss o kram
Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0