"Hård" träning på gymmet

gårdagen var tuff... först en ansträngande dag på jobbet med mensvärk (inte kul :S) och sen en hårdträning på gymmet vilket var ganska skönt. Jag vet inte vad det är... men jag typ trivs på gymmet, det är bara skönt att vara där, vilket är bra, för jag åker gladeligen till gymmet och tränar när som helst :). Jag tränade inte själv utan var där med emma, vi har vårt lilla pass där och har kul sammtidigt... och spanar in snygga killar *host* :P haha
men jag har ett tips till alla er gymmare där ute, ha en kompis med dig när du gymmar. du blir motiverad att träna hårdare och sällskap är ju aldrig dumt :D
puss o kram skumbanan
Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0